13 Eylül 2011 Salı

Aluminyum folyoda pancar

Bu aralar oğluşum mutfakta çok fazla vakit geçirmeme müsade etmiyor:) Dolayısıyla ben de pratik olan tarifleri tercih ediyorum. Bugün akşam menüsünde ızgara köfte, fırında pancar ve salata vardı. Normalde ana yemeğin yanına pilav vb. olmadan doymazdım yediğime de pişman olurdum, bu sefer  sofradan kalktığımda hiç bir pişmanlık duymadım.

Birazdan vereceğim  pancar tarifi hem hafif yemek isteyen, hem de benim gibi zamanla yarışanlar için süper bir tarif. Ben pancar kullandım ama siz tabi başka sebzeler de kullanabilirsiniz. Şimdi gelelim tarife..

Malzemeler

10 adet pancar
4-5 dal taze kekik
1/2 çay bardağı zeytinyağ
Deniz tuzu, karabiber

Pancarları yıkayıp kabuklarını soyduktan sonra ay şeklinde dilimleyin. Dilimlenmiş pancarları aluminyum folyonun ortasına koyup kekikleri üzerine yerleştirin.Zeytinyağını ilave edin. Tuzu ve karabiberi serpin. Folyoyu iyice kapatıp fırın tepsisine koyun. Önceden ısıtılmış 175 dereceli fırında 40 dakika pişirin. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder